HAMAROSAN NYITUNK!
Webáruházunk még nem aktív, de pár nap múlva nyitunk.
Addig is szívesen segítünk, ha felhívsz bennünket telefonon vagy bejössz személyesen az üzletbe.
A megrendelt termékeket nem szállítjuk ki!

Webáruházunk tesztüzemben fut,
a megrendeléseket nem teljesítjük!

Emailen vagy telefonon azonban szívesen állunk rendelkezésedre!
info@pfloor.hu
+36 (83) 516-052

KERESKEDELMI ÜGYINTÉZŐ

Keszthelyi központú cégünkhöz, évek óta stabil külföldi beszállítói, és belföldi viszonteladói körrel a kereskedelmi tevékenységünk bővítéséhez Keszthely környéki

KERESKEDELMI ÜGYINTÉZŐT

keresünk.

 

Cégünk, a P-floor Kft. a magyarországi szőnyeg- és lakástextil piacon 1993 óta jelenlévő stabil vállalkozás.  www.szonyegorszag.hu.

Központunk egy 2000 m2 alapterületű, lakberendezési célra tervezett épületben található, ahol kb.1000 m2-en kiskereskedelmi üzlet működik 2 szinten, míg kb.1000 m2-en nagykereskedelmi tevékenységet folytatunk.
           
Alaptevékenységünk szőnyeg, PVC, laminált padló, függöny, ágytakaró, és lakástextil kiegészítők forgalmazása saját üzleteken, viszonteladói hálózaton és barkácsáruház láncokon keresztül. A cég erőssége a vevők igényeire történő gyors reagálása, rendkívül széles termékpalettája, óriási szakmai tapasztalata, és fejlődőképessége.

A kereskedelmi asszisztenssel szemben követelmény a rugalmasság, a rendkívül jó kommunikációs és problémamegoldó képesség, precíz, pontos munkavégzés, és fontos a rendszerben gondolkodás.
Munkaidejének 90%-át a kül- és belföldi partnerekkel való kapcsolattartás és az irodai tevékenység teszi ki.

Évek óta profi vállalatirányítási rendszerrel dolgozunk, ami nagyban megkönnyíti a munkát, mivel a kapcsolattartáshoz készlet- és forgalmi listákat ill. az értékesítési adatokat pillanatok alatt lehet kinyerni belőle.

Főbb feladatai:

  • Összesíti és továbbítja a gyárak, beszállítók felé a megrendeléseket
  • Kapcsolatot tart gyárakkal, beszállítókkal, fuvarozó cégekkel, viszonteladókkal
  • Megrendeli a fuvarokat és elvégzi a kapcsolódó ügyintézést
  • Rögzíti és nyilvántartja a beérkező áruk szállítási idejét
  • Információt szolgáltat az árumozgásokkal kapcsolatban a raktárnak és a nagykereskedelmi ügyintézőknek
  • Ellenőrzi a beérkező szállítólevelek, számlák tartalmát, helyességét (mennyiség és ár)
  • Rögzíti és továbbítja gyárak, beszállítók felé az esetleges mennyiségi, minőségi eltéréseket
  • Kezeli és továbbítja a minőségi problémákból eredő kifogásokat gyárak, beszállítók esetleg illetékes hatóságok felé
  • Elvégzi az áruk bevételezését, árak meghatározását
  • Nyilvántartja és rendszerezi az áru-bevételezéseket és a kapcsolódó bizonylatokat
  • Az érvényben lévő árlisták alapján ellenőrzi a számítógépes rendszerben az árakat, elvégzi a szükséges átárazásokat, erről értesíti az illetékes munkatársakat
  • Elkészíti és karbantartja a beszállítói adatbázist
  • Közreműködik az éves és időszaki leltárak elkészítésében

Elvárások:

  • számítógép felhasználói szintű ismerete (Word, Excel)
  • hasonló területen szerzett legalább 2 év tapasztalat
  • angol vagy német nyelvtudás előny
  • kiváló kommunikációs készség, barátságos fellépés, nagy teherbírás, precíz, pontos munkavégzés

Hozzáállása:

  • csak olyan munkatársra van szükségünk, aki pozitív, nem azon gondolkodik egy nehezebb feladatnál, hogy az miért lehetetlen, hanem azon, hogy hogyan oldja meg.
  • önálló gondolatokkal rendelkezzen, nem riad vissza az új ötletek megvalósításától
  • az ideális munkatárs csak első alkalommal kérdezi, „Hogyan csináljam?” utána már tudja

Amit kínálunk:

  • stabil, teljesítményarányos jövedelem
  • szakmai előrelépési lehetőség
  • dinamikus, fiatalos csapat

Munkavégzés helye: P-floor Kft 8315 Gyenesdiás, Kereskedők útja 10.

Amennyiben képesnek érzi magát a munkakör betöltésére, várjuk fényképes pályázatát (motivációs levél, magyar és angol vagy német nyelvű önéletrajz), az office@pfloor.hu e-mail címre, a tárgy mezőben „Kereskedelmi ügyintéző pályázat”-ként megjelölve. A pályázatban kérjük a fizetési igényt megjelölni.